Koupě 3 libovolných produktů – doručení zdarma

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Tyto zásady stanoví postup pro vrácení zboží zakoupeného v internetovém obchodě https://xiaomoxuan.cz/.

Nejste spokojeni s dodaným zbožím a chcete jej do 14 dnů vrátit? Je poškozené? Chcete jej vyměnit za jiný výrobek?

Vrácení a výměna kvalitního zboží

  1. 1. V souladu se zákonem o ochraně práv nelze vyměnit ani vrátit následující zboží dobré kvality: léky; výrobky osobní péče; výrobky ústní hygieny; parfémy a kosmetiku. Tyto kategorie zboží nepodléhají v České republice vrácení.

2 . Reklamace vadného zboží jsou přijímány pouze při převzetí zboží. Proto si objednávku pečlivě prohlédněte za přítomnosti kurýra, na pobočce nebo na poště. Zkontrolujte neporušenost obalu a přítomnost všech objednaných položek.

  1. 3. Pokud máte při rozbalování objednávky výtky k nevhodné kvalitě zboží (otevřeli jste obal a zjistili výrobní vadu) nebo objednávka neodpovídá, kontaktujte naše manažery na telefonním čísle +420 607 416 929 a zašlete fotografii vadného nebo poškozeného zboží, na které jsou jasně patrné vady, na Telegram nebo xiaomoxuan cz@gmail.com. Uveďte také číslo objednávky a popis vadného zboží. Určitě vám jej na naše náklady vyměníme.
  2. 4. Dále vám dáváme možnost vrátit nebo vyměnit obdržené zboží do 14 dnů od data přijetí objednávky, pokud:

– obsah zásilky (množství a druh výrobků) neodpovídá tomu, co bylo dohodnuto při objednávce;

– výrobek nebyl po otevření obalu použit a vzhled výrobku odpovídá původnímu (je zachován původní obal, výrobek odpovídá zboží, které jste u nás zakoupili)

– Při výměně nebo vrácení zboží musíte vrátit nepoškozené zboží, bez známek používání, v původním obalu.

Vyčkejte na e-mail od našeho manažera, který vám upřesní podrobnosti.

  1. 5. Jakmile nám zásilku vrátíte, zkontrolujeme ji a do 14 pracovních dnů vám buď vrátíme peníze na účet, nebo zašleme nový výrobek.

Vrácení vadného nebo nekvalitního zboží

Zákazník má právo požadovat výměnu nebo vrácení zboží nevyhovující kvality.

Reklamace na nevhodnou kvalitu zboží jsou přijímány pouze při převzetí zboží. Proto si objednávku pečlivě prohlédněte za přítomnosti kurýra, na pobočce nebo na poště. Zkontrolujte neporušenost obalu a přítomnost všech objednaných položek.

Zboží nevyhovující kvality je zboží, které obsahuje vady. Vadou zboží je nesoulad s deklarovanými vlastnostmi. Obdržené zboží musí odpovídat popisu na webových stránkách. Rozdíl mezi designem nebo dekoračními prvky a popisem na webových stránkách není známkou neodpovídající kvality.

Vadné zboží

  1. Smluvní strany se dohodly, že zboží je považováno za vadné, pokud není vhodné k použití.
  2. Za vadné zboží se považuje zboží se zjevnými známkami používání a/nebo výrazně deformované, rozbité, zlomené, nefunkční, roztrhané nebo rozdrcené.
  3. Smluvní strany se dohodly, že drobné promáčknutí obalu Zboží se nepovažuje za vadné.
  4. Pokud během přepravy došlo k vysypání, rozsypání, rozdrcení jednoho nebo více kusů zboží, v důsledku čehož došlo k poškození obalů ostatních kusů zboží, ale tato poškození nezměnila další vlastnosti zboží, kromě vnějších, vystavuje se dílčí Reklamace.

Zrušení objednávky

Objednávku můžete zrušit do 24 hodin předtím, než bude zboží zpracováno k dodání.

Pokud již byla vaše objednávka zpracována k doručení, postupujte podle výše uvedených pravidel pro vrácení zboží, která odpovídají důvodu vrácení.

Ztracená objednávka

Pokud od plánovaného data doručení uplynuly alespoň dva dny, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese xiaomoxuan.cz@gmail.com, abychom mohli alespoň 5 dní pátrat po tom, kde se vaše zásilka (zásilky) nachází. Pokud se nám po uplynutí této doby nepodaří zásilku vypátrat, bude prohlášena za ztracenou. V takovém případě vám budeme moci vrátit peníze v plné výši, nebo, pokud si to budete přát, vám zašleme náhradní zásilku.

 

Development MX-Studio