EUR

Při nákupu 3 produktů — doprava zdarma*

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky prodeje zboží od Individuálního podnikatele Ordy Konstantina se sídlem na adrese: Limuzská 2110/8, 100 00, Praha 10 – Strašnice, IČO: 22085718, zapsaného v obchodním rejstříku v Praze, telefon: +(48) 575 357 389, kontaktní e-mailová adresa: [email protected], upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“), uzavřené mezi Prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „Zákazník“). Tyto podmínky se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu xiaomoxuan.cz, umístěného na webovém rozhraní https://xiaomoxuan.cz pro zákazníky z České republiky a https://xiaomoxuan.com.pl pro zákazníky z Polska, kde mohou Zákazníci nakupovat Zboží/Produkty Společnosti prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní“).
  2. Zboží/Produkty – movité věci dodávané Společností Zákazníkům.
  3. Pro účely těchto VOP Zákazník označuje příjemce Zboží/Produktů, získaných od Společnosti za finanční protihodnotu. Tyto VOP se vztahují výhradně na spotřebitele, jak je definuje § 419 občanského zákoníku, tedy na jakoukoli osobu, která uzavírá smlouvu se Společností nebo s ní jinak jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu své profese. Tyto všeobecné podmínky se nevztahují na případy, kdy osobou, která má v úmyslu nakoupit Zboží/Produkty od Společnosti, je právnická osoba nebo osoba, která při objednávání Zboží/Produktů jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci své samostatné profesní praxe.
  4. Ustanovení odchylná od VOP mohou být sjednána v jednotlivé kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto VOP.
  5. Ustanovení těchto VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy podle ustanovení § 1751, odst. 1 obchodního zákoníku. Kupní smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouva může být uzavřena v českém jazyce.
  6. Znění VOP může být Společností změněno nebo doplněno. Toto ustanovení nemá vliv na práva a povinnosti vzniklé během účinnosti předchozí verze VOP.

 

II. UŽIVATELSKÝ ÚČET

  1. Na základě registrace na webové stránce internetového obchodu, provozovaného Společností, může Zákazník získat přístup k jeho uživatelskému rozhraní. Prostřednictvím svého uživatelského rozhraní může Zákazník objednávat Zboží/Produkty (dále jen „uživatelský účet“). Zákazník může také objednávat Zboží/Produkty bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  2. Při registraci v internetovém obchodě Společnosti a při objednávání Zboží/Produktů a/nebo Služeb je Zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Zákazník je povinen aktualizovat údaje uvedené v uživatelském účtu v případě jejich změny. Údaje uvedené Zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání Zboží/Produktů považuje Společnost za správné.
  3. Přístup k uživatelskému účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných pro přístup k jeho uživatelskému účtu. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  4. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být nepřetržitě dostupný, zejména s ohledem na nezbytnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Společnosti, popřípadě nezbytnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

III. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o Zboží/Produktech, včetně jejich cen. Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Zůstávají platné, dokud jsou zobrazeny na webovém rozhraní obchodu. Uvedené ceny zahrnují veškeré slevy a bonusy a jsou konečné. Toto ustanovení neomezuje možnost Společnosti uzavřít kupní smlouvu se Zákazníkem za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží/Produktů. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží/Produktů uvedené na webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je dodávka Zboží/Produktů realizována na území České republiky, Polska a EU.
  3. Pro objednání Zboží/Produktu Zákazník vyplní objednávkový formulář na webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
  • objednaném Zboží/Produktu (objednané zboží Zákazník „vloží“ do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
  • způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu dodání objednaného Zboží/Produktu,
  • nákladech spojených s dodáním Zboží/Produktu (dále společně označované jako „objednávka“).
  1. Před odesláním objednávky Společnosti má Zákazník možnost zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost Zákazníka zjistit a opravit chyby vzniklé při zadávání údajů do objednávky. Objednávku odešle Zákazník Společnosti kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce považuje Společnost za správné. Společnost neprodleně po obdržení objednávky potvrdí Zákazníkovi její přijetí elektronickou poštou na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou v uživatelském rozhraní nebo v objednávce (dále jen „e-mailová adresa Zákazníka“).
  2. Společnost je vždy oprávněna v závislosti na charakteru objednávky (množství Zboží/Produktu, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat Zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně nebo telefonicky).
  3. Smluvní vztah mezi Společností a Zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), které je Společností zasláno Zákazníkovi elektronickou poštou na e-mailovou adresu Zákazníka.

 

IV. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Zákazník může zaplatit cenu Zboží/Produktů a případné náklady spojené s dodáním Zboží/Produktů podle kupní smlouvy Společnosti následujícími způsoby:
  • bankovním převodem (předem) na účet Společnosti: Česko: 8706375003/5500 u Raiffeisenbank a.s., CZ3755000000008706375003, SWIFT: RZBCCZPP,
  • bezhotovostní platbou kartou (předem) s doručením na adresu Zákazníka,
  • platbou přes Apple Pay – platba kartou uloženou v Apple Pay Wallet, zdarma,
  • platbou přes Google Pay – platba kartou uloženou v Google Wallet, zdarma.

 

Všechny online platby na našem webu zpracovává Stripe – jedna z nejspolehlivějších platebních bran na světě.
Stripe je certifikován podle mezinárodních bezpečnostních standardů:

  • PCI DSS Level 1 – nejvyšší úroveň ochrany platebních karet
  • ISO 27001, ISO 27018, SOC 2 – mezinárodní standardy kybernetické bezpečnosti
  • GDPR compliant – důvěrnost a bezpečné uchovávání osobních údajů
  • 💳 Vaše údaje jsou šifrovány, transakce jsou plně chráněny.

Certifikováno podle mezinárodních standardů

Stripe splňuje požadavky:

  • ISO 27001, ISO 27018 — ochrana informací a osobních údajů;
  • SOC 2, SOC 3 — nezávislý audit spolehlivosti a bezpečnosti;
  • GDPR — dodržování evropského nařízení o ochraně osobních údajů.

Maximální ochrana uživatelů

  • Všechny transakce jsou šifrovány (SSL 256-bit);
  • Údaje o kartách se na webu neukládají;
  • Platby zpracovávají přímo servery Stripe.

Proč je to důležité

Stripe je oficiálním partnerem tisíců značek po celém světě, včetně Amazon, Booking, Zoom, Shopify.
To je záruka, že každá vaše platba probíhá podle nejvyšších mezinárodních bezpečnostních protokolů.

 

Pro platbu zboží zákazníci našeho obchodu nejčastěji používají bankovní karty. Platba probíhá online. Jde o nejjednodušší a nejmodernější způsob.

Při platbě bankovní kartou budete přesměrováni na bezpečnou platební stránku. Platební stránka splňuje nejnovější mezinárodní bezpečnostní požadavky platebních systémů Visa a MasterCard.

Během procesu platby bankovní kartou zadejte její číslo, datum platnosti, CVV kód uvedený na zadní straně, jméno držitele karty a kontaktní údaje.

Ujistěte se, že jste zadali správné údaje, a klikněte na tlačítko „Zaplatit“.

Pokud vaše bankovní karta podporuje technologii 3DSecure, budete automaticky přesměrováni na web vaší banky, kde budete vyzváni k zadání aktivačního kódu zaslaného na váš telefon.

Pokud jsou údaje karty zadány správně a na účtu je dostatek prostředků, uvidíte potvrzení o zaplacení objednávky. Poté budete vyzváni k návratu na stránku obchodu.

Náš internetový obchod přijímá bankovní karty všech typů a v jakékoliv měně.

  1. Kromě kupní ceny je Zákazník rovněž povinen uhradit Společnosti náklady spojené s balením a dodáním Zboží/Produktů ve sjednané výši. Není-li výslovně uvedeno jinak, kupní cena zahrnuje i náklady spojené s dodáním Zboží/Produktů.
  2. Jakékoliv slevy na cenu Zboží/Produktů poskytnuté Společností Zákazníkovi nelze vzájemně kombinovat, s výjimkou slev vztahujících se k Zboží/Produktům před uplynutím doby jejich použitelnosti.
  3. Je-li to v obchodních vztazích obvyklé nebo stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Společnost Zákazníkovi daňový doklad – fakturu za platby provedené na základě kupní smlouvy. Daňový doklad – fakturu vystaví Společnost Zákazníkovi po uhrazení ceny Zboží/Produktů. Zákazník bude o vystavení faktury informován e-mailem.

 

V. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO NA DÁLKU (POUZE PŘI PRODEJI V ELEKTRONICKÉM OBCHODĚ)

  1. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy v případech, kdy to stanoví zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, zejména jeho ustanovením § 1829, a to do 14 dnů ode dne převzetí Zboží/Produktu Zákazníkem nebo jím určenou třetí osobou.
  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Zákazník informovat Společnost o svém odstoupení od této smlouvy formou jednostranného právního úkonu (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo prostřednictvím elektronické pošty). Není povinen uvádět důvod odstoupení.
  3. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí odeslat odstoupení od smlouvy orgánu, který má povinnost jej doručit (provozovateli poštovních služeb), v poslední den lhůty, nebo jej zaslat elektronickou poštou na adresu [email protected].

VI. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nejste spokojeni s dodaným zbožím a chcete jej vrátit do 14 dnů? Je poškozené? Nebo jej chcete vyměnit za jiné zboží?

  1. Pokud Zákazník odstoupí od smlouvy podle tohoto bodu reklamačního řádu, Společnost mu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení oznámení Zákazníka o odstoupení od smlouvy, vrátí všechny platby spojené se Zbožím/Produktem, ohledně kterého Zákazník od smlouvy odstoupil, které od něj obdržela. Základní podmínkou vrácení peněžních prostředků je vrácení Zboží/Produktu Zákazníkem. Vrácení prostředků probíhá převážně bezhotovostně na bankovní účet uvedený Zákazníkem. Společnost vrátí platbu až po obdržení vráceného Zboží/Produktu.
  2. Převzetí Zboží/Produktu – Zákazník je povinen vrátit Zboží/Produkt bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od této smlouvy. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud Zákazník odešle Zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Zákazník bere na vědomí, že vracené Zboží/Produkty musí být neporušené – nepoškozené, nerozbalené a odeslané tak, aby během přepravy nedošlo k jejich poškození. Pokud je vrácené Zboží/Produkt poškozeno v důsledku porušení povinností Zákazníkem, má Společnost právo požadovat od Zákazníka náhradu za snížení hodnoty Zboží/Produktu a odečíst ji z vracených částek.
  3. Náklady spojené s vrácením Zboží/Produktu nese Zákazník.

Vrácení a výměna zboží řádné kvality

  1. Podle zákona o ochraně spotřebitele nepodléhají výměně ani vrácení následující zboží řádné kvality: léčivé přípravky; předměty osobní hygieny; prostředky pro hygienu dutiny ústní; parfumerie a kosmetické výrobky. Tyto kategorie zboží nepodléhají vrácení v České republice.
  2. Reklamace zboží vadné kvality jsou přijímány pouze při převzetí zboží. Pečlivě proto kontrolujte objednávku za přítomnosti kurýra, na pobočce nebo v boxu na balíky. Zkontrolujte celistvost obalu a přítomnost všech objednaných položek.
  3. Pokud při rozbalení objednávky máte reklamaci ohledně vadné kvality zboží (otevřeli jste obal a zjistili výrobní vadu) nebo objednávka neodpovídá, kontaktujte naše manažery na tel. +420 607 416 929 a zašlete fotografii vadného nebo poškozeného zboží, na které jsou zřetelně viditelné vady, na „Telegram“ nebo e-mail [email protected]. Uveďte také číslo objednávky a popis vadného zboží. Zboží vám bezpodmínečně vyměníme na naše náklady.
  4. Také poskytujeme možnost vrátit nebo vyměnit přijaté zboží do 14 dnů od převzetí objednávky, pokud:
    • obsah zásilky (množství a druh produkce) neodpovídá dohodnutému při zadání objednávky;
    • produktem nebylo po otevření obalu použito a vzhled zboží odpovídá původnímu (zachován původní obal, zboží odpovídá položce, kterou jste u nás zakoupili);
    • při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit nepoškozené zboží, bez známek použití, v původním obalu.
  5. Čekejte na zprávu od našeho manažera prostřednictvím e-mailu pro upřesnění podrobností.
  6. Jakmile nám zásilka bude vrácena, zkontrolujeme ji a do 14 pracovních dnů buď vrátíme peníze na váš účet, nebo zašleme nové zboží.

Vrácení vadného zboží nebo zboží vadné kvality

  1. Zákazník má právo požadovat výměnu nebo vrácení zboží vadné kvality.
  2. Reklamace zboží vadné kvality jsou přijímány pouze při převzetí zboží. Pečlivě proto kontrolujte objednávku za přítomnosti kurýra, na pobočce nebo v boxu na balíky. Zkontrolujte celistvost obalu a přítomnost všech objednaných položek.

Zboží vadné kvality – zboží, které obsahuje vady. Vadou zboží je nesoulad s uvedenými vlastnostmi. Dodané zboží musí odpovídat popisu na webu. Odlišnost prvků designu nebo vzhledu od uvedeného popisu na webu není znakem vadné kvality.

 

VII. POSTUP ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVEK

  1. Každá objednávka je námi zpracovávána v pořadí, a to jedním z následujících způsobů: na webu, na sociálních sítích, v messengerech nebo telefonicky.
  2. Zpracování objednávek probíhá od 9:00 do 16:00 hodin. Pokud jste zadali objednávku mimo pracovní dobu nebo se s námi nemohli spojit, potvrzení a vyřízení objednávky bude provedeno během následujícího pracovního dne. Naši manažeři internetového obchodu Xiaomoxuan se s každým zákazníkem bezpodmínečně spojí.
  3. Objednávky jsou přijímány a zpracovávány během jednoho pracovního dne (s výjimkou víkendů a státních svátků).
  4. Online objednávky jsou přijímány 24/7.

 

VIII. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

Objednávky, které byly zadány a potvrzeny v pracovní době Xiaomoxuan do 14:00, jsou odesílány ještě tentýž den. Po uvedené době jsou odesílány příjemci následující pracovní den.

Dodáváme třemi způsoby: na adresu kurýrem nebo do nejbližšího výdejního boxu.

V České republice odesíláme prostřednictvím společnosti Zásilkovna, PPL, GSL.

V Polsku odesíláme prostřednictvím společnosti InPost.

Dodávka do Německa prostřednictvím poštovní služby „Deutsche Post“.

Do jiných zemí odesíláme prostřednictvím PPL, GSL, DHL.

LHŮTY DODÁNÍ:

Dodávka do krajských měst a velkých měst v České republice a Polsku: nejvýše 1–3 dny (ve většině případů).

Dodávka do vesnic: o něco déle – do 3–5 dnů (lhůty závisí na logistice poštovního přepravce).

NÁKLADY NA DOPRAVU V ČESKÉ REPUBLICE:

Dodávka v České republice prostřednictvím poštovní služby „Zásilkovna“ je zdarma při objednávce nad 1500 Kč. Pokud je vaše objednávka nižší než 1500 Kč, doprava se platí na webu.

Náklady na dopravu jsou účtovány podle tarifů přepravní společnosti „Zásilkovna“.

NÁKLADY NA DOPRAVU V POLSKU:

Dodávka v Polsku prostřednictvím poštovní služby „InPost“ je zdarma při objednávce nad 250 PLN. Pokud je vaše objednávka nižší než 250 PLN, doprava se platí na webu.

Náklady na dopravu jsou účtovány podle tarifů přepravní společnosti „InPost“.

NÁKLADY NA DOPRAVU V NĚMECKU:

Dodávka v Německu prostřednictvím poštovní služby „Deutsche Post“ je zdarma při objednávce 3 libovolných produktů. Pokud je vaše objednávka nižší než 110 EUR, doprava se platí na webu.

NÁKLADY NA DOPRAVU DO DALŠÍCH ZEMÍ EU:

Dodávka v EU je realizována prostřednictvím poštovních služeb PPL, DHL, Česká pošta, doprava se platí na webu. Náklady na dopravu jsou účtovány podle tarifů přepravních společností PPL, DHL, Česká pošta a vybrané země (při objednávce 3 libovolných produktů platí sleva 50 % na dopravu).

  1. Upozorňujeme, že všechny dodávky do zemí mimo EU mohou podléhat dovozním clům a daním, které vybírá dovážející země v okamžiku příjezdu zásilky do vaší země. Veškerá příslušná cla, poplatky a další poplatky za celní odbavení nese Zákazník.
  2. V případě, že z důvodů Zákazníka je nutné dodat Zboží/Produkt opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovanou dodávkou Zboží/Produktu nebo náklady spojené s jiným způsobem dodání.
  3. Náklady spojené s vrácením Zboží/Produktu nese Zákazník.

 

IX. DOPORUČENÍ SPOLEČNOSTI OHLEDNĚ SKLADOVÁNÍ ZBOŽÍ/PRODUKTŮ

Společnost upozorňuje Zákazníky, že vzhledem k povaze Zboží/Produktů, které dodává, zejména z kategorie kosmetiky, je třeba je řádně skladovat. Doporučené podmínky skladování jsou od +5 °C do +30 °C.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 20. listopadu 2024.

 

Development MX-Studio